Willkommen
Benutzername:

Passwort:

Automatisch Einloggen

[ ]
[ ]
[ ]
Chatbox
Sie müssen eingeloggt sein um Kommentare auf dieser Seite schreiben zu können - bitte loggen Sie sich entweder ein oder registrieren Sie sich hier

Crono | 20 Jun : 16:31
Ich würde mir an der Stelle eher wünschen, dass das Problem a) im Forum und b) genauer erläutert wird. Dann kann ich vielleicht auch helfen.
RudyOosterndijk | 17 Jun : 15:45
Man kommt ja auch nicht einfach "neu auf die Seite". Einmal eingeloggt bleibt Planetgenerally 24/7 als angepinnter Reiter im Browser offen!1!!

Davon abgesehen habe ich leider keine spontane Idee, was das Problem sein könnte.
Rennfahrer | 13 Jun : 12:56
Interessant, dass weder das Seitenlayout noch die Grafiken richtig aufgebaut werden; wenn ich mich neu einlogge, verschwindet das Problem jedoch plötzlich. Bin ich eingeloggt und komme neu auf die Seite, tritt das Problem erneut auf. Ausloggen und einloggen behebt das Problem.
GR Driver | 14 Mai : 17:42
Von Vettels Aus bei Ferrari gehört? Würde mal gerne eure Meinungen dazu hören.
Elharter | 13 Mai : 15:16
Wie meinen?

Alle Einträge ansehen (3177)
Wichtige Links

Member's Birthdays:
One birthday today, congrats!
Crono (33)

Next birthdays
11/07 Robbie_26 (39)
11/07 Yankee (34)
12/07 Sulakad (34)
13/07 dingeldangel bob (38)
18/07 riki (28)
Thread: Alpha 0.0.7h released

Moderatoren: Crono, RudyOosterndijk

Montag 04 Mai 2020 - 23:35:25
Alpha 0.0.7h is out
Release notes – GeneRacing – Version Alpha 0.0.7h

** Added
* [GEN-185] – Added Standard specular shader to the alway included shaders for built-in shaders
* [GEN-186] – Prepared and implimented the first 3d model importer (*.obj) files for the future
* [GEN-189] – Set car back to track with time delay if it stucks in Trees or something like that
* [GEN-196] – Update Engine to Unity2019
* [GEN-197] – Updating encryption engine
* [GEN-198] – Check if min. 1 startpoint found on track > if not exit with errormessage
* [GEN-199] – GeneralSettings Bug (dondestroyonload) if scene is switching
* [GEN-200] – Add a general track database db with several functions and possiblities
* [GEN-201] – Add Screenshot loading from cloud to see pic in TrackDB
* [GEN-203] – Add shown downloads to TrackDB
* [GEN-204] – Adding Cronjobs to sync count of laps for each track in track db
* [GEN-205] – Adding cronjob to sync wr-times for each track in db
* [GEN-206] – Adding some fields for tracks like (wr-times, downloaded-times, count of sumlaps,…) for json
* [GEN-207] – Adding three more physics sliders (HighTwistLimit,SwingLimiter and LowTwistLimit) for CharacterJoints
* [GEN-209] – Create TrackDB first impression video
* [GEN-215] – Extend possible textures for terrain from 512×512 to 2048×2048
* [GEN-216] – Added filerenaming for local trk files (for sync) – all files must be lowercase to avoid doubling
* [GEN-217] – Meta Files for TRK-files will be deleted before syncing/renaming in sync
* [GEN-218] – Uploaded TRK files uploaded and stores in lowercase in every case
* [GEN-219] – Added first procedural grass placements for green-textures to improve graphics/views
* [GEN-222] – Add simple FPV Cam and new keycode F7 to enable it
* [GEN-228] – Add SteamUserProfile (overlayed) link to Steam-Nickname @ WorldRecords
* [GEN-229] – Provide an JSON-API for WorldRecords (for public access, leagues, websites,etc.)
* [GEN-230] – Provide an JSON-API for TrackRecords (for public access, leagues, websites,etc.)
* [GEN-231] – Provide an JSON-API for Changelogs (for public access, leagues, websites,etc.)
* [GEN-232] – Provide an JSON-API for TrackDB (for public access, leagues, websites,etc.)
* [GEN-233] – Added and fixed HedgeShort object
* [GEN-234] – Adding grid layout (KeyCode F10) over terrain to make heights visible
* [GEN-236] – Update standard assets (shaders,crossplatforminputs,…) to newest version

** fixed
* [GEN-168] – Check if min. 2 waypoints found on track > if not exit with errormessage
* [GEN-169] – Check if min. 1 Pitcrew is existing to start the track > if not exit with error message
* [GEN-175] – searchfiltern shown for slave in track selector
* [GEN-187] – Replaced and decreased RoadCone collider
* [GEN-188] – Stone sound should be inactive, because of some tracks with used stones as a bump
* [GEN-191] – Track-Uploading with special chars in Username or Trackname are broken (json)
* [GEN-192] – F5 for Networkstats not working anymore
* [GEN-194] – Change back from F6 cam isnßt possible
* [GEN-195] – Improved jump down force and bezier curve (extended jdf-slider under “m” to 200)
* [GEN-208] – Fix avatar loading-bug at trackdb – phpscript to check for physical exists>DB>then check db instead of loading direct from cloud
* [GEN-220] – Felt delay in steering behaviour fixed
* [GEN-221] – Physics: changed sunkenTyre physics behaviour to avoid high jumps
* [GEN-224] – Lobby load is clickable while joining/loading
* [GEN-225] – Change CameraView affects other network players
* [GEN-226] – Changed some textelements in WR-Holders popup
* [GEN-235] – Fixed some important obfuscating bugs and renamed some namespaces
* [GEN-237] – Fixed some methodbugs for obfuscating
* [GEN-238] – Fixed welcome popup layer problem (car in front of the text)

Forum:     Nach oben

Renderzeit:0.0452sek,0.0164of that for queries.Datenbankabfragen:31.